alma de mi alma corazon de tempestad

Hejsan! Har precis kommit hem från en liten lång promenad från Flyg-Fältet till Lommarväger
asså ijuuu på vägen dig så såg jag en skit äcklig orm fyfaen blev skit skraj, men var tvungen att ta lite kort på den jue det är inte varje dag man ser ett äcklig djur!!! sen på vägen så såg jag mer små djur, typ små grodor och äckliga sniglar!! va tvungen att ta kort med lilla grodan också haha, den va iaf söt!!
Men men det var skönt med en liten promenad, fast det va lite regnit men skit varmt så att man började svettas usch:P
Nej men nu ska jag gå laga lite mat, det blir kyckling med tomatsås och lite ris!!



Om ni inte vet vad titteln betyder (Alma de mi alma corazon de tempestad) så kanske jag säger sen för det är på spanska och jag började tänka lite på en sak jag alltid har otur i haha:Pnejdå men det är en fin text på spanska, som ni vet jag pratar spanska och är från latinamerika för att vara exakt så är jag från HONDURAS:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0