<3två älskade frisörer<3

Hejsa:) Tänkte berätta lite om 2 stycken frisörer som jag bara älskar jätte mycket:) Den ena är sveriges bästa frisör och ni vet säkert vem det är, jo det är BOBBY ODUNCU:) Han är bara bäst på att fixa hår och so ni vet säkert så har han stylat många kändisar i sverige och några världs kändisar, och dom blev väldigt nöjda med deras resultat så klart, för bobby kan man lita på som frisör och han är nog en person man kan prata med och det känns som om man redan känner honom haha, inte för att jag har sett han och så men det är så jag känner:)
Hoppas på att någon dag få besöka hans frisör salong som kund;)

Bobby och Isabella som han även har stylat håret på:)

Bobby och linda rosing som även är en bra vänn till bobby:)

Han har även stylat Natacha peyere;)

om ni har besökt han bäretta gärna för min när och hur han fixade ditt hår alltid kul att veta;)



Och den andra fisören som är min favorit det är Frederick Fekkai, honom har ni säker hört talas om;) Han är en av väldens och USA´s bästa frisörer, han har såklart stylat många världskändisar som Modellen Izabella och vicotria secret modellen Alessandra ambrosio:) Han har varit med på många programmer , på en så va han gäst jurry och sedan så har han stylat tjejerna på Americas next top model! mitt mål är att någon gång besöka han när jag är i USA, kanske melerose place där han har en av sina salonger:)


Detta är självaste Frederick Fekkai:)


Modellen Izabella, Frederick och Alessandra ambrossio


Så  nu har jag berättat om 2 av mina älskade frisörer, jag tror att båda är lika bäst:) hihi

men aja nu ska jag till grannen och röka vatten pipa,  bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0