3 Movies tonight

Heelllo! känner att bloggen börjar bli lite tråkig!! har inte bloggat om dagarna för att jag precis har börjat skolan o varit lite trött å så!!
Men idag så blir de 3 filmer, först, Den gröna milen som kommer klockan 21:00 en jätte bra film som ni borde kolla på faktist om ni inte har något att göra!! sen klockan 23:00 blir det scary movie 2 och sedan så blir det en jätte bra film som heter Americn history X som kommer 00:40!! så om ni vill ha en filmkväll, så sätt på tvn o börja kolla!!

Fyfan jag gick till flygfyren nyss i köpte lite godis, och sen så sprigner jag hem o gissa vad som händer?? En fluga flyger in i min mun medans jag springer o jag råka sälja den, fyfan jag fick typ sura uppstötningar o spydde nästan, ish måste dricka massor med vatten o massa skit!! Men ni får ha de bäst, puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0