Werofashion tävling

Just nu håller självaste Werofashion en tävling där du kan vinna en fin sak gå in på deras blogg www.Werofashion.se


 


Nu ska jag berätta lite mer om Werofashion!!
Werofashion är ganska nytt och de gör vad som helst för att du ska gilla varorna du köper.
Det finns otroligt snygga klänningar på deras hemsida, som tex den som är på bilden, den älskar jag, har tänkt att beställa hem den till nyår för den är perfekt till nyårsafton, eller hur?
Iaf det finns mycket mer att välja i mellan, Klänningar, kjolar osv.
Vill ni kolla mer på deras varor då kan ni gå HÄR ,jag lovar ni kommer inte komma därifrån utan något:)
Om det nu skulle vara så att du beställer något där ifrån glöm inte att skriva min blogg på C/O fältet, för då får du fri frakt på hela din beställning:)

SÅ SHOPPA LOSS HOS WEROFSHION:)

Jag vill vinna den hära tävlingen för att jag vill gärna ha en liten sponsring till mina läsare så att jag kan lotta ut något fint som klänningen eller något annat, och det gör att dom kommer shoppa hos er ännu mer:) En till anledning till att jag vill vinna är att jag värkligen älskar era klänningar(som ni har märkt) och min blogg handlar ju lite om mode, så werofashion och min blogg är som ett par:)

 


Kommentarer
Postat av: Anni

Fin klänning

2009-09-07 @ 16:11:18
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0