Tear streem down your face and iiiiiiiiiiiii......

det kommer från en coldplay låt som heter FIX YOU!! En fantastisk låt som jag bara älskar<3<3<3

Men iaf, fick äntligen åka buss till skolan idag wihooo, min broder var ledig ida så fick låna hans busskort!! (ja jag är lat)
slutade skolan ganska tidigt som vanligt för skulle göra en grej!! Sen så åkte jag hem, tagit det lungt fram till nu och nu sitter jag ju här och skriver det här tråkiga inlägget, vad ska jag blogga om? känner att bloggen börjar bli lite tråkig nu igen!! Jag lovar så snart som möjligt ska jag ha tävling där ni kan vinna en massa roliga saker:)

Men en sak som har blivit stort är att Lady gaga är 2 könig? aa hon är hemafrodit(stav fel) man har både penis och pussy, helt sjukt, skulle alldrig tänka mig att just Lady Gaga är 2  könig, tänk om hon kunde ha sex med sig själv, haah? nej men de klar det inte går, kan fortfarande inte tro det om henne eller han, wtf vad ska man säga nu, han eller hon? hmm svårt där:P
Iaf, ni kan kolla på youtube eller thevoice.se ifall ni vill se videos, arnas om ni orkar vänta en liten stund så ska jag ladda upp en video där man ser lady gagas penis hoppa ut:Phaha

Men men, ska städa eller diska lite nu(jag är hemma fru, haha nerå) bloggar senare under dagen, i promise:)

Bye bye


Min tattoo, men den är inte helt klar än, ska fylla i hjärtat med rött också, någon gång i veckan hoppas jag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0