Softar på soffan

Hejsan people!!
GOD MORGON:P

VAD GÖR NI???
MINA INLÄGG BLIAR BARA KORTARE O KORTARE!!
VAD SKA JAG BLOGGA OM?? HEEEEEELP PLEASE:
AJA.

Sitter i vardagsrummet och halvkollar på Ellen Show, kan vara kul ibland faktist, shieet ellen ringde till en tjej med fyfaen hon blev helt crazy fan, som om någon har skrämt livet ur henne, men själv skulle jag också bli sådär om inte galnare om jag såg Robert de niro eller Al pacino, mina älskade favorit skådisar som alltid kommer va dom bästa:) Om jag hade träffat dom så vet jag fan inte vad jag skulle göra, oh shiet haha:P
Aja vi får väll de när min dröm slår inXD

Ne nu ska jag gå sova lite haha, hare bäst:)


Det är inte månda i min ålder som gillar dessa två så mycket som jag gör:)<3


Kommentarer
Postat av: irmaa

Tack så mkt :) Snällt av dig,

jag måste bara ändra min bakrund också! haha.



Allt väl med dig dÅ?

2009-09-22 @ 13:45:45
URL: http://4mypeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0