Ny sex and the city? OMG

Heejsan folket!! hur mår ni?(ja jag bryr mig om er) jag mår bra själv så måste jag bara berätta om en skit pinsam grej som hände mig idag, fyfaen!!
Vi hade gympa idag med klassen och vi skulle ner till lommarbadet för att padla o så, jag vill testa att padla på den gula kanoten där man kan sitta själv, en klasskompis sa att den var så jävla ostadig så att man måste vara försiktig så att man inte välter åt sidan o ramlar i vattnet, sä jag tänkter testa ändå det kanske går bra för mig, men whatta hel tror ni händer? jo jag välter i vattnet med alla mina kläder och skorna, alla bara kollar på o skrattar haha! men jag visste att det skulle hända för jag tog ju med mig extra kläder o så, arnas skulle jag ju gå hem som en blöt fisk haha!! men men det va iaf kuligt:P

Men nu ska jag plugga o göra klart mitt arbete! vi ses sen puss o kram biatches:)


PS: EMELIE D, EL CUERPO DEL DESEO ÄR SNART SLUT, MIN SALVADOR KOMMER VARA BORTE:(


BTW har ni sett den nya sex and the city? den är skit bra, snälla kolla på den:D
Komentera gärna också vad ni tycker, kan garantera att den är skit bra:)


Kommentarer
Postat av: ditt ex :D

HAHAHAHHAHA synd att jag ite kunde se dedär och skratta åt dig :D hahahah :D <3

Jaa jag vet,det slutar på fredag va :( men den där som du har sätt förut..typ loca eller lolla eller nåt ska väl börja nu? HAHAHHA då kan man följa den istället xD :D

2009-09-16 @ 10:28:29
URL: http://pussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0