Fashion week in milano!!

The italian designers are back together:)
Under Fashionweek så har fyra stycker underbara och coola designers visat upp sin kolektion.
Och nu har jag valt ut en outfit från varje designers som jag gillade mest. Önskar att jag kunde gå på en modevisning för jag älskar värkligen att kolla på kläder, så... men aja. här kommer dom:)


Denna putfit kommer från Prada, mycket snygg och fin, me like:)


 Och denna udda o coola outfiten kommer från Moschino


En riktig snygg party outfit, om jag hade sett den skulle jag köpa den(if i had money haha)
Den kommer iaf från the one and only....... ARMANI<3


Och den här söta outfiten gillar jag faktist, udda men ändå snygg:)
Kommer från de två männen som är en av dom bästa designers........ Dolce & Gabbana<3



Det kommer att komma mer bilder senare i framtiden när det har kommit nya fashinweeks:)
Bye fashion lovers<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0