Dreams

Det finns många där ute som tänker, vad fan ska jag göra av mitt liv? ska jag bo kvar i samma ställe hela mitt liv? hur ska jag kunna få ett bra jobb eller en bra karriär?

Jo, du har väll haft drömmar förut?
Drömmar är något som alla vill har, men det ni ska göra för att uppfylla era drömmar är att följa dom. Vill du T.ex. bo eller plugga i usa så kan du söka om det, din dröm kanske går i uppfyllelse, men en sak som ni ska veta att allt i livet är inte lätt, saker kan gå fel, men det är bara bra för då lär man sig till nästa gång, allt kan inte serveras på ett silverfat, saker går alltid fel men man kan alltid förbättra dom, ge inte upp bara för att en liten sak går fel.

Vill du ha ditt drömjobb?
Då kan du göra så att plugga så mycket du kan, men du behöver inte vara värsta plugghästen för du har ett liv. Plugga i gymnasiet på de ämnen som behövs för att du ska kunna bli det du vill. Sen när du har tagit studenten vänta helst inte 1år med att plugga vidare för då faller allt på marken, ha ett vanligt sommarliv som alla andra har och sedan i augusti så börjar du plugget igen då får du saken gjord. Det är svårt att få sitt drömjobb men försöker man så kan man.

Mer tips kommer sen, i promise:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0