Ännu en skoldag:P

Hejsan! sluta skolan 13:15 idag!! Guess what happend??? jo jag tappa mina skåpnycklar när jag va på lunch, sen när jag ska gå lämmna talldriken o de andra så märker jag att jag inte har nycklarna på mig, blir helt nervös, men iaf sen när jag ska gå på matte lektion så tänkte jag bara på mina nycklar" Tänkt om någon har tagit dom, Tänk om jag får knippsa upp låset osv", efter matten så gick jag till expeditionen med riva o guess what again? En lärare hade hittat mina nycklar i toan, och innan jag åt lunch så va jag på toan haha, snäll att läraren lämmna den i expeditionen:) Danke schön!!

Aja efter skolan så mötte jag upp natacha för att handla lite böcker o så, sen gick vi å satte oss på en bänk o prata lite bla bla bla, sen kommer vi hem, gick på toa osv, sen gick jag upp till natacha(Hon bor en trappa över mig) o va där en stund, och nu sitter jag här o bloggar till er!! Ska ta en lite tupplur snart, känner att jag börjar bli lite trött:)

Men men, hare bäst ingen protest, bloggar sen under dagen:) bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0