vad händeeeeeee!!!

Ibland så vill jag bara bort från allt och resa för att njuta, för varjde dag så händer det något eller det änder inte mig men kanske andra!!
jag vill att allt ska vara som förut, minnen, när alla va tillsamans för vi hade så kul då, fast vi inte gjorde så mycket så hade vi ändå kul, vi kunde sitta å prata i timmar utan att allt blev tråkigt!! saknar allt det!!
jag hoppas att allt kan bli bättre med tiden som kommer!!!

ÄLSKAR ALLA mINA VÄNNER FAST JAG INTE TRÄFFAR ALLA SÅ OFTA MEN KOMMER ALLTID FINNAS FÖR ER VAD SOM ÄN HÄNDER OCH VI SKA ALLTID HÅLLA KONTAKTEN ÄNVEN OM VI INTE SES VARJE DAG. BUT REMEMBER I WILL ALWAYS BE THERE FOR YOU ALL..<3<3<3



hitta en jätte jätte gammal video från när några av oss tjejer var med på danslägret som va för några år sedan, det va skitkul faktist för det va typ första gången jag dansa och uppträdde. Vi kanske gjorde lite saker i otakt och lite dåligt men det var iaf skiiita kul så klart. Dom borde göra något liknande igen fast en annan dans stil. just den stilen vi dansade var Streetdance om jag inte minns fel.
Hahaha do you remember girls haha???


Kommentarer
Postat av: bese suzan syster

ofta ni träna i 4 tim men det var bra men lite i otakt som du sa

2009-11-06 @ 15:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0