STEN SAX PÅSE

Tjohejsan folket!!
allt bra me er? själv är det bra, har varit sjuk, haft feber ont i huvet osv, jag blev det efter jag hade tagit vaccinet efter svinsprutan men nu är det över, jag tycker folk kan överdriva ibland när det gäller sprutan:S
aja what evaaaa.



OMG JAG HITTADE VÄRLDENS FINASTE KJOL NYSS FUNDERA PÅ ATT KÖPA DEN, VAD TYCKER NI? ÄR DEN FIN??


 Nu till det roliga, det va så att jag o emily spelade sten sax påse på msn, vi spela för skoj skull sen så gav emily ett roligt förslag, vinner hon på det så går jag till skolan som ett emo på måndag morgon och vinner jag så får hon gå som en fjortis till skolan, vi spelade o spelade, vem tror ni vinner?
jo EMILYYY, som vanilgt så ska jag ha otur eftersom att det är fredag den 13:e.

men men!! nu ska jag vidare ut mot nätet eller FB o kolla runt haha!!!
GOD NATT PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0