SPRUTA!!!

Hejsan alla glada människor:)
Hur mår ni? själv mår jag ganska bra på tanke att jag tog vaccinet mot svininfluensan idag, trode att det skulle göra jätte ont men faktist så gjorde det inte de faktist, kändes som en lite sticka i 5 sekunder sen va det över:)



men, har vart på skolan bara idag började 08:50 o sluta 12:10 samma tid för mig imorn eftersom att jag inte har engelska som sista lektion, har redan gjort den kursen:)

Men idag får ja se vad som händer vet inte riktigt vad jag ska göra men jag fundera på att plugga lite matte för att på tisdag har vi vårt första prov sen vi började skolan och jag vill gärna klara det, har lite svårt med bråk så måste träna på de:)
Men nu ska jag gå vila lite känner mig trött, ha en bra dag så bloggar jag sen:)
puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0