snackar om snor

Halloj hejsan!!
hur mårs? själv med mig så är det prima skinka:D haha

just nu chattar jag med emilly, och vi snackar om något mycket intressant, guess what? jo SNOR I BURK/PAPPER hahhaah!! när en EMO och en FJORTIS har tråkigt då kan dessa konversationer komma upp:D ahaha
så thats it!

men arnas idag så har jag inte gjort mycket varit hemma bara tagit det lungt och vart barnvakt!!
imorn vet jag itne vad som händer men vi får hoppas på något kul , om inte får jag se vad som händer på måndag för då e vi lediga, wiho!! 4 dagar i skolan är inte dåligt, önskar att det kunde vara 1gång  i veckan man gick i skolan!!


emily dont kill me!!!! hahaha

Kommentarer
Postat av: din granne med rosa mustach :o

HAHAHAHHAA OMG!!! GISSA VEM SOM SKA FÅ EN FIIIN BIILD NUU! :O :D -.-

2009-11-23 @ 18:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0