OLD WAS BORN AGAIN

Hejsan!
som ni vet har jag ändrat lite i bloggen och en liten beskrivning om vad min blogg kommer att handla från och med nu.

Nu så har jag hittat en bild från mode från förr som sedan har blivit mode nu igen, har hittat en bild med gammla kläder och sedan letat efter andra kläder som är precis likadana fast i en nyare version. hoppas ni gillar det:)


1, den första är en klänning som är ganska lång och randig en sådan klänning man hade i förr i tiden
men nu har jag hittat en nyare ocg snyggare version som är väldigt fin och söt.

2, den andra klänningen är en liten sailor klänning som barn brukade ha förr
men nu så har alla det båda barn och vuxa, de har gjort om klänning till en mer snygg o chic version som
hollywood kändisar har nu.

3, den tredje klänning är en vanlig sommar klänning som är blommig som damer 40+ brukade ha förut
men som sakt nu finns det en snygg o sexig klänning som modeller har just nu som ni ser på bilden.

4, den fjärde och sista är ett par gammla tennis outfit som man brukade ha när man spelade tennis
men nu så har stella Macartney gjort en kollektion med tennis kläder som är snygga o fina som ni ser på bilden.


Mer mode kommer sen:)
Remember as log as you wear your own chlotes you own the stage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0