Lördag!!

Heejsan:)
Allt bra med er?

Just nu idag så har jag inte gjort mycker alls , har varit hema tagit det lungt för de mesta, lagat mat(bilder kommer sen eller imorn) det blev fajitas, mm så gott:)
Sen så har jag pluggat som vanligt, har mitt första matte prov sen jag började skolan eller det är första provet över huvudtaget:) hitils så har allt gått bra i skolan så jag hoppas jag ligger i samma nivå efter provet:)

Jag har letat och letat som en galning efter en fin jul och nyårs klänning, vet ni några bra hemsidor? det ska inte va så dyrt heller, jag har några alternativ, men ni kanske vet någon sida:) hade bestämt mig för en klänning jag vill ha till nyår som jag visade er för  några inlägg sedan, men nu är jag lite osäker för har hittat en massa andra fina klänningar:)
Please komentera om ni ve någon bra sida.)

NU ska jag gå kolla klart på körslager de är ju final, jag hoppas på att team ola vinner men jag tror att team stefan har en stor chans att vinna, men men vi får se vem det blir denna år:)

Btw idag eller imorn så ska jag göra en ny header känner att den jag har nu inte är så fin:P

Ha en bra kväll, puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0