Hello there

Hejsan! sorry för en dålig uppdatering:P har varit så trött(som vanligt) så jag har vilat typ hela dan nästan:P
men iaf, har bara tagit det lungt idag har inte mycket plugg bara lite saker med det ska jag göra under helgen så att allt blir klart:) sen näst nästa vecka så är det mitt första prov jag har sen jag började skolan och guess what det blir för prov? jooo MATTE:( men det känns ganska tryggt men bråk är min dåliga punkt inom matten hehe:P men det gäller att plugga bara:)

Vad har ni gjort för trevligt idag då? kanske något roligt?
men nu ska jag fixa lite låtar till min mp3 för imorn åker hela OP till sthlm för en hälso mässa i Älvsjö typ, så måste ladda med lite MJ låter osv!!

Ni får ha det en bra kväll, och jag kommer upp med en dagens fråga:P
puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0