En gång till.

Hejsan svejsan:)
Hur mår ni alla? jälv mår jag bra lite ont vid axeln bara, guess why? jo jag fyllde i min tatuering idag så nu är den helt klar, men ni kommer att få se bilder snart i promise, blev ganska nöjd med den;) ni vet, när man har gjor 1 tatuering så kommer det att bli flera, så jag tror att nästa jag gör blir nog i sommar om jag åker till honduras för där är det jätte billigt faktist att göra:) men vi får se vad nästa blir för något:)

Idag så har jag arnas bara varit i skolan haft 2 timmars lektion vilken innebär att jag slutade 11 men jag va tvungen att gå till sjukgymnasten också, ska dit på måndag igen klockan 13:00 för har haft ont i ryggen förut men nu kommer jag träna den lite så att den blir stark och rak. Men iaf på fredag så blir det sthlm med klassen eller hela OP ska dit, i ska på en hälso mässa i Älvsjö så hoppas det blir kul, kanske stannar i sthlm för att handla någon kofta, får se :P
men men... juste btw vi hade gjort ett arbete i skolan innan vi hade gått ut på pratiken och det var ett ganska stort arbete faktist, och jag kan säga att nästan hela klassen fick göra kompleteringar typ 95% hade missat något men när jag gick innfö att prata med min lärare så blev jag lite nervös för trodde att jag skulle ha några rester, men guess what? jag hade ingen att kompletera hela mitt arbete va väldigt bra gjort och min rapport va som en rapport ska vara skrivet så jag blev jätte gad faktist hihihi:)

men nu ska jag äta lite köttbullar och makaroner som jag har lagat till familjen eftersom att min mamma inte är hemma så det fick li något snabbt för orkade värkligen inte göra så mycket avanserat som min kyckling med sötsursås me ris som ag brukar göra hehe:P

Men ni får ha det så bra så kommer jag med bilder senare under kvälle:) puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0