ACCESSOARER- PINK

Hejsan!!
som vi kanske vet har jag ett litet sammarbete med Werofashion,L8nyberg och Misterbling.
Jag har valt ut 3 stycken accessoarer som kommer från dessa 3 sidor.
1 snygg o gullig halsband, en snygg väska och en cool o chic klocka:) kan garantera att ni kommer tycka om dessa produkter:)


1, den snygga o fina hello kitty halsbandet från L8nyberg tycker jag väldigt mycket om
för den är väldigt tjejig och den som gjorde att jag gillade just den halsbandet var rosetten på sidan:)

2, Sen denn fina rosa väskan från Werofashion, den är mycket fin tycker jag med, den är stor och man får plats
med mycket i den där väskan.

3, och till sist en snygg klocka från Misterbling, den är lite hiphopig med lite bling bling:P
passar mycket till väskan o halsbandet.

Hoppas ni gillade produkterna. gå in på hemsidan kan garantera att ni inte kommer därifrån tomhänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0