vill du ha en makeover på din bild?

Hejsan!! det är så att jag har börjat med något nytt här på min blogg, det är så att ibland så vill man se fin och sminkad ut på bilden, så nu har jag löst det:) Ni som vill se fint sminkade ut, skicka en bild till mig och säg hur ni vill att ungefär hur du vill se ut, men för att bilden ska vara bra, så ska det vara på ditt ansikte och uppsatthår:)
Vill ni ha en liten bild makeover så skicka eran bild till [email protected]
Och vill ni också ha en helt ny frisyr som ser ut som ditt riktiga hår så får du skicka bilden med ämnet " Hår" sen ska du länka min blogg i din;) arnas blir det bara smink om du vill;)

Här så får ni se exempel:

På sidan så ser ni vilken smink jag har avnänt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0