Rätt okej

Hejsan! som ni kanske vet så gick jag o mina kompisar till resturangen " Ett Glas" och dom har precis förlorat mig som kund där iaf, vet ni hur länge vi fick vänta på maten eller? 1 timma och 40 minuter herregud det har alldrig hänt mig, plus sista gången jag va där så fick jag maten på 15 minuter bara och nu var deras ursäkt att ena ugnen var trasig, men inte min mat eller mina kompisars mat va ugn mat, utan stekt eller friterad! men som tur så bjöd dom på drickan arnas skulle vi ha dragit direkt, men maten va rätt okej, iaf min, jag åt en speciell hamburgare med pommes o några såser, det var ganska okej faktist, !! Men tror inte jag kommer dit igen iaf!! usch

Men efter det så gick vi till Mcdonalds istället hahah, men jag åt bara en liten glass med choklad topping, mm va göött:D sen på vägen till Mcdonalds så träffa vi en kompis som heter robban, haha vi träffar alltid han på vägen till Mcdonalds eller så är vi där eller så e han där när vi alltid ska dit, haha XD men men kvällen var iaf trevlig o skön:) hoppas det blir en till kväll fast på kina;)haha


XOXO// Caatz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0