Just nu

Heeey!! Som ni vet heter min Blogg Caatz with different personalitie!! Och med det så menas de att jag ibland kan va på olika humörer, men jag hoppas det inte påvärkar hur jag är som person, för jag kan vara väldigt snäll mot folk, men om jag inte känner någon som sen börjar bråka eller kaxa mot mig så ger jag tillbaka så ni vet, dont mess with me allright? hehe

nej men,jag tycker om att blogga, skriva om vad jag tycker om i livet, vad jag gör, går på fester o massa olika events, min dröm är att skriva till MTV här i sverige och säga att dom borde göra ett program som MADE där folk får möjligheten att uppfylla sina drömmar, vissa har inte råd att kanske gå på en dans skola, eller gå på basket, helt änkel något dom gillar, så jag tycker det vorre en jätte bra ide att MTV här i sverige så klart då skulle ha en sådan program, då kanske det skulle hålla lite ungdommar bort från massa dåliga saker som händer i förorten!! Vad tycker ni? borde dom inte ha de?
Säg vad ni tycker så skickar jag ett mail till dem och se vad dom säger:)
XOXO//Caatz

Kommentarer
Postat av: josefine

cool blogg.

2009-07-26 @ 11:58:01
URL: http://brandbil.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej nu har jag en frågestund på min blogg

Och jag skulle varit jätte tacksam om du ställer några frågor! Du kan fråga allt mellan himmel och jord :)



Kram Johanna

www.kkungjohanna.blogg.se

2009-07-26 @ 15:25:21
URL: http://kkungjohanna.blogg.se/
Postat av: Bam Bam

frän blogg du har tjejen !!!

2009-07-28 @ 19:47:57
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0