It´s all about american style baby

Hejsan!! om några dagar så kanske jag åker till USA för att få lite semester och slippa det här ovädret men ibland kan det vara fint!! Ifall jag åker dit så ska jag " Shop till i drop" hehe, men jag älskar USA stilen för där har dom unika kläder och unika stilar, därför så älskar jag deras hemsidor som typ forever21.com det är en av dom bästa sidorna som finns, och sen finns det också Drjays.com fast där är det lite mer street style vilket ja älskar och där finns nästan alla kändis märken från Baby phat till Sean John, om ni vet vilka det där? aja men nu jag jag valt ut en liten outfit som man kan ha när man börjar skolan den är lite " Casual" så att säga;)

Nu har jag satt ihop 4 stycken outfit, där det innehåller 1par skot, shorts och en vanlig linne/tröja men outfiten är ändå välldigt snygg och änkel att ha på sig i skolan eller vara på vardagen;) Hoppas ni hillar kläderna jag satt ihop;)










SNYGGA VAH? VAD TYCKER NI? SKULLE NI KUNNA BÄRA PÅ DESSA KLÄDER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0