Help me

har kollat in en hemsida där det finns så underbara skor, och jag har sett 3 stycken par skor som jag blev helt kära i, så nu så kanske jag behöver eran hjälp, om ni säger vilken sko är snyggast så kanske jag köper den jag kan inte bara bestämma mig liksom så please help me darlings;)

1, den här röda gillar jag för att den ser så sommrig och festig ut, hmm kanske tar den
2, eller den här skon va as het, älskar den där grejen i mitten, den är ju jätte festig o snygg
3, eller den här snygga blåa skon, fyfan vad snygg den är, men fan vilken sko ska jag ha?

Vilken sko tycker ni att jag ska beställa hmm, inte ens jag vet liksom so please help me;)
XOXO//Caatz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0