Good morning Biatches

Heeey!! hur mår ni? jag mår iaf bäst hära;) vad har ni gjort då? vill inte höra just nu haha
Nej men jag har inte gjort mycket alls, som vanligt, varit hemma bara tagit det lungt, ska snart äta frukost och sen vidare till en god kompis!!
ÅÅ jag är så himla sugen på Kina mat, typ friterade kyckling bollar med ris och sötsur sås:P gott gott, aja, vad ska ni göra idag? Nu vill jag höra hehe

Vad stör ni er på? jag stör mig på att killar som e så sliskiga och fula tror att dom kan få oss snygga tjejer, vissa killar kommer bara fram med sina fula och töntiga repliker, så inget hjälper, sorry guys, hahah
Aja men vet inte vad jag ska skriva,

Jag kan ta en fråge stund, så fråga på, jag svär att svara ärligt på alla frågor;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0