Food

Igår så hade jag det roligt, först så gick jag ner på stan och mötte min kompis för vi skulle typ gå köpa fiskar till hennes nya akvarium så det tog ett litet tag för att välja ut några fina, sen så gick ni till ett cafee för att.. aa vi vet vad FIKA haha, aja men iaf jag tog en chokladblogg(boll) och en Cola, det var ganska gott, men sen så blev vädret SÄMST gissa vad som händer när man är på väg till H&M aaa precis det börjar as regna, men men vad ska man göra liksom!!! Men i HM så köpte jag ett litet hårband och strumpor till min söta lilla systerdotter som bara är 1vecka gammal:D

Men senare på Kvällen så gick jag hem till min kompis linn, där rökte vi vattenpipa och åt popcorn and chips,, hmm det hände lite grejer där som jag inte ens orkar skriva!! Men det var ju ändå kul att umgås med några kompisar;) right?
Men har ni rökt vattenpipa? Det kan vara hur gott som hälst men det beror på vilken smak man har, Jordgubb och Äpple får tummen upp från mig!!



Men bloggar snart igen med en ny sak!! Ha de bäst
XOXO// Caatz

Kommentarer
Postat av: Jaquelen

Jag klickade vidare från nån annans blogg via kommentarerna :D

Haft en bra dag?

Kram

2009-07-29 @ 21:37:52
URL: http://itaintme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0