BIO

Hejsan babys!! Kom precis hem från Bion här i Norrtälje, Jag gick och kolla på Harry Potter and the half blod prince:) Jätte bra film faktist, fattade hela filmen fast jag bara har sett dom 2 första filmen från hela harry potter serien, jag skulle värkligen vilja vara med i en sån film, eller min allra dröm är att vara med i serien CSI, det har jag drömt om hela mitt liv sen jag började kolla på CSI, spelar ingen roll om det är Las vegas, New york eller Miami bara det är CSI liksom eller hur, hoppas det händer någon gång för då skulle jag bli överlycklig. Men ni får ha de bra
XOXO// Caatz


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt cool design

2009-07-27 @ 19:24:15
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0