Om du ler så kommer du längre

Hallå där köt o blåbär:)
allt bra med er? med mig är de ganska bra lite trött bara:)
måste plugga för har ett prov imorn på arbetsmiljö och säkerhet!! hur mycket jag än hatar den lektionen så vill jag få bra betyg! eftersom att allt i skolan har gått så bra så ska jag försöka gå samma väg:)

näste vecka den 18e så börjar jullovet och då ska OP09 ha en trevlig kväll i lokalen, vi ska sova över också så det kommer bli lite galet, eftersom att op09 klassen e galen hahah, but thats it jue, har man inte kul i livet kommer man inte långt, har jag rätt? eller har jag rätt? haha

ibland så vill jag bara kasta min dator i marken för att den kan vara så jääääääääävla seg ibland(ursäkta språket haha) men så fort jag fyller 18 så ska jag köpa en data eller nu i sommar och jag fixar jobb å så, då ska jag köpa en lite dator som man kan ta med runt sen så ska jag försöka hitta lite saker till datorn så att man kan dekorera den själv, för då känns den mer personlig:)

Men men, nu ska jag plugga lite:)
hejsvejs:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0