något roligt att göra

 


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

nee tror inte de iaf

2. Höll du några av dina nyårslöften?

aa försökte hålla det men när man lovar något som jag gjorde blir detg bara svårt att glömma

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nepp

 

4. Dog någon som stod dig nära?

Jaa:( darför har jag varit lite off med vännerna!! hoppas ni förstår

 

5. Vilka länder besökte du?

Sverige hihi

 

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

aa faktist

 

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

28juni

 

8. Vad var din största framgång 2009?

vet inte faktist

9. Största misstaget?

att inte säga sanningen till en person

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

sjuk har jag varit flera gånger men inte skadat mig

11. Bästa köpet?

hmm PS3 men de va min bror som köpte den arnas vet jag inte, kanske min PSP

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder tror jag

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

vet ej, kanske de, a tror de haha:P

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Många låtar
Soul to squeeze
i got a feeling
knock you down

och sen en massa andra

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var nog ledsnare i år faktist.

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

tränat kanske haha:P

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

ruttnat

 

18. Hur tillbringar du julen?

Men familjen o kusiner med värsta buffen hahah

 

19. Blev du kär i år?

kan man säga men i helt fel person:( jag skrev en sak förut på en sida och han va nära att veta att jag mena han frågade om de va han jag mena men jag sa nej. och nu spelar det ingen roll längre!!

 

20. Favoritprogram på TV?

Greys anatomy och desperata hustruar:P

21. Bästa boken du läste i år?

inte läst haha

 

22. Största musikaliska upptäckten? 

hmm vet faktist inte kanske blivit lite bättre på piano:P

 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

nee inget speciellt faktistr

 

25. Något du önskade dig men inte fick? 

aa jag önska att min pappa kom hem till min födelsedag men kan kmr innan jul iaf hoppas jag:)

 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

inget typ, alla va upptagna med annat!! men va med familjen iaf.

 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 

aa ganska många saker

 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

ingen aning, lite casual

 

29. Vad fick dig att må bra?

vet ej, att alla bara mådde bra:)

 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

hmm jag kommer ju alltid älska robert de niro och al pacino men dom e ju gammla, men arnas var jag nog sugen på hmm jag vet inte, benjamin bratt kanske fast när han var ung som på blood in blood out hahaha:P

 

31. Vem saknade du?

dig hahah

 

32. De bästa nya människorna du träffade?

KLASSEN och många mer:D

Nu tycker jag att alla ni andra också gör det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0