dont dream your life, live your dream

HALLÅ DÄR KÖTT OCH BLÅBÄR:) MITT NYA HÄLSNINGS ORD:P

idag så har jag bara varit i skolan som vanligt what to do man e ju tvungen:Phaha
Som jag redan har sakt så va jag så himla trött idag så när jag kom hem så satte jag mig på min soffa och gissa vad som händer, jag sommnar sittandes i typ 2 tim sen vaknade jag och jag va typ helt halv dödstrött fortfarande så blunda och vakna igen efter 30min haha:P

Och jag har kollat på lite bilder sen festen i lördags lite konstiga bilder på alla haha, men det var faktist kul att dansa lite hehe:P

men nu halv kollar jag på en film den värkar ganska bra ska kanske fortsätta kolla:P men ni får ha det bäst:)
Puss o kram<3


va tvungen att täcka min tröja, spilde en massa ketchup:P
på bildern är det jag och britta:)hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0