Låtar som får mig att tänka och låtar jag gillar


RHCP- Soul to Squeeze<3
En skit bra låt första gången jag hörde den här-
låten så har jag alldrig slutat lyssna på den-
i Juste love this song och kommer alldrig tröttna hur gammal den en är.


Queen- Another one bites the dust
Står nästan högst upp på mina favorit låtar-
min pappa fick mig att älska queens låtar.
och jag kan låten på bas.


Pink floyd- another brick in the wall
En gammal klassiker med minnen
la in den här låten på min psp och-
när jag gick ner till kärleksudden med kompisar-
så lyssnade jag alltid på den hära.


Kommentarer
Postat av: André

Tack! Den är sprillans ny så ;D

2010-03-07 @ 02:34:34
URL: http://andretherocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0