i wont let you down

Hello! Idag så va jag hemma från skolan, för jag skulle till stockholm för att kolla ryggen eftersom att jag har haft ont ibland då o då!! förut fick jag ju åka in i en jävla magnet röntgen i 30min fick inte ens röra ett finger knappt att man fick andas!!! haha nerå men man skulle vara jätte stilla, men efter svaren så hade jag tydligen inget, men fan man vet alldrig med dom här doktorerna i norrtälje:P men men!!

Idag måste jag värkligen PLUGGA IHJÄL mig, jag har sakt det idagar nu men nu menar jag faktist det, har en jäkla novell som ska va inne imorn och jag är så dålig på att skriva berättelser:P sen några uppgifter jag hade att göra under praktiken:P men det går nog bra hoppas jag:D

Just nu sitter jag o lyssnar på en gammal låt med mariah carey & Boz 2 men- one sweet day:) skit vacker låt men änny bättre när dom sjunger acapella:) här får ni lyssna:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0