Dont dream your life, live your dream

som ni vet så har jag 2 stora drömmar! den ena är att jag ska bli Kriminaltekniker asså en CSI, jag har alltid tyckt att det är intressant att lösa mord,syssla med dna och se hur det värkliga livet ser ut när något händer.

Min andra dröm är nog att vara med i någon stor film som kommer på bio lr något liknande, eller att jag kommer på en bra film idee och sen att en producent väljer min film idee och väljer att göra en film av den. aja men något sånt iaf.

Jag har konstiga drömmar, men det är ju inget fel av att drömma, vill man något så kan man men det gäller att kämpa sig fram ifall man vill komma någonstans, eller hur?

så jag hoppas på någon av dom hära drömmarna eller båda skulle bli perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0