the death

Hejsan hoppsan!!
Hur mår ni? med mig är det bara bra:)

Som ni vet så har det här året varit tragiskt för kändis världen , man har förlorat en av de bäste skådespelare och sångare som någonsin har funnits.
Jag tycker att det är så synd att det här händer, alla dör unga och dom har en sådan stor talang som behövs spridas.


Först var det bearnie Mac som dog, han var en av de roligaste och bäste skådespelare
han dog för inte så längesedan och han kommer att bli en legend tror jag:) RIP


Sedan var det heath ledger som dog av en överdos, han var också en jätte bra skådespelare
som var ung och snygg och hade livet framför sig, men han valde att göra sitt liv som han ville.
RIP


Sen var det den bästa sångaren i välden Michael J Jackson, när han var med i jackson 5 så hade
han en sån vacker röst, nu när jag lyssnar på hans låtar och lyssnar på texten så fattar jag vad han menar.
Texterna är så vackra och varje låt han gjorde hade en mening.
Han kommer vara den största legenden inom POP


Sen i år var det också Patric Swazy, han var med i dirty dancing där han gjorde sin succse inom skådespeleri.
Han var en talangful människa och värkligen gjorde bra filmer.
Han dog av cancer men han lever än idag i allas hjärtan.
När man ser han serie som gick/går på kanal6 så kan man fortfarande inte tro att han har dött.
RIP


Och sedan för bara 1 dag sedan så dog Brittany Murphy, hon var värkligen en jätte bra skådespelare,
hon kunde värkligen anpassa sig till alla genere i filmer, hon var jätte rolig när hon skulle va komisk och jätte bra när hon spelade i en allvarlig film.
Hon blev bara 32 år och jag tycker det är så synd, hon var värkligen en vacker person.
RIP



Hoppas ingen dör mer, flr man blir mara ledsen när man hör allt!
När Robert De Niro dör eller Al Pacino, då vet jag inte vad som kommer att hända med mig, för jag värkligen älskar älskar dem, de är dom bästa skådespelare som någonsin har funnits i världen.

Men hoppas det inte händer med, för döden är bara tragist och jobbigt!!

Ha en bra dag<3

Kommentarer
Postat av: din sistäh ;D

Tack så mkt din apa ! :D

2009-12-23 @ 16:32:28
URL: http://pussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0